به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید و تائید همه جناح ها و جریان های کشور است، افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه ای کامل برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه است و روی آن کار کارشناسی دقیق و کاملی صورت گرفته است.
او با بیان اینکه باید از داشته های خود به نحو مطلوب استفاده کنیم، گفت: متاسفانه در این خصوص کوتاهی صورت گرفته و از ظرفیت های موجود خود نتوانسته ایم به درستی بهره برداری کنیم.
استاندار کرمانشاه در ادامه به ثروتمند بودن استان از نظر استعدادهای طبیعی و انسانی اشاره کرد و گفت: این استان از توانمندی های بسیار بالایی برخوردار است که باید با مدیریت صحیح و استفاده درست از آن ها وضعیت فعلی را تغییر دهیم.
بازوند اظهار کرد: استفاده نکردن صحیح از منابع و امکانات موجود در استان باعث شده تا کرمانشاه از نظر اشتغال و شاخص های اقتصادی وضعیت مناسبی نداشته باشد.
وی با مهم ارزیابی کردن شاخص های اقتصادی در هر جامعه، گفت: تنزل در این بخش بر سایر بخش های جامعه مانند اجتماعی و فرهنگی نیز تاثیرگذار است تا جایی که می توان ریشه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی را در ضعف اقتصاد دانست.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: استان ما امروز نیاز دارد که با همدلی و وحدت و البته با یک مدیریت جهادی در راستای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری حرکت کند تا بتواند به سطح توسعه یافتگی لازم دست یابد.
بازوند گفت: امروز آیت الله علما نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه کرمانشاه پرچمدار وحدت و همدلی هستند که این امر فضا را برای توسعه استان بیش از پیش فراهم کرده است.

** حضور استاندار کرمانشاه در مزار شهدا
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه که دیروز در جلسه شورای اداری با حضور وزیر کشور معرفی شد امروز در اولین روز کاری خود با حضور در مزار شهدا، نسبت به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم ادای احترام کرد.
وی با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه، علو درجات را برای شهدای استان از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.
بازوند در حاشیه این حضور، با بیان اینکه شهدا ستارگان درخشان آسمان کشور هستند که راه را از بی راهه به ما نشان می دهند، گفت: امنیت، اقتدار و صلابتی که امروز از آن برخورداریم مرهون جانفشانی و رشادت شهیدان والامقام است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در طول هشت سال جنگ تحمیلی به طور مستقیم درگیر جنگ بود.
این استان 32 هزار و 600 نفر ایثارگر شامل 9 هزار و 800 شهید، 21 هزار جانباز و یک هزار و 800 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7458/3033 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.