به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علماء چهارشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه با حضور وزیر کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا در مورد ملت ایران افزود: رئیس جمهور نامتعادل آمریکا امروز در ایران اسلامی قدرت، اقتدار و اثر گذاری را می بیند که اینجوری حرف به زبان جاری می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در دنیا صاحب نفوذ است ، گفت: این اقتدار ونفوذ در سایه همراهی ملت به دست آمده است.
آیت الله علماء به بیانات رهبر معظم انقلاب که ایران اسلامی را ام القرای جهان اسلام اعلام کردند اشاره کرد و افزود: امروز نگاه دنیا به ایران است و این ام القرا بودن باید نمود عینی داشته باشد.
وی در ادامه وظیفه تک تک مردم و مسئولان در کشور را کمک به پیروزی و نصرت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با غیرت و شجاعت نظام را کمک و همراهی کردند تا به پیروزی رسید.
او همچنین با اشاره به اینکه با مدیریت کردن بسیاری از مشکلات را می توان حل کرد، افزود: باید با مدیریت و برنامه ریزی مشکلات موجود در کشور را برطرف کرد و زمینه را برای توسعه و آبادانی فراهم کرد.
او در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تمام مسئولان در زمان مسئولیت خود به دنبال انجام بهترین خدمات هستند اما باید دید که تا چه رده ای اسباب و لوازم این خدمات رسانی فراهم است و براساس آن عملکرد مسئولان را ارزیابی کرد.
وی از زحمات و تلاش های اسدالله رازانی استاندار سابق کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: آقای رازانی تلاش خود را برای رفع مشکلات استان کرد و برای او آرزوی توفیق دارم.
وی استان کرمانشاه را استانی زرخیز با ظرفیت و استعدادهای فراوان دانست و اضافه کرد: همه برای رفع مشکلات استان کرمانشاه باید تلاش کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود اقتصاد را مساله اول کشور دانست و با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد مقاومتی افزود: با توجه جددی به سیاست های اقتصاد مقاومتی و اجرای آن می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کرد.
وی بر رفع بیکاری، فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و تامین مسکن برای جوانان تاکید کرد و افزود: بسیاری از این مشکلات را می توان با مدیریت، صداقت، سلامت و رفاقت برطرف کرد.
وی خواستار تعامل، همفکری و همکاری همه گروه ها در راستای ساختن استانی آباد و توسعه یافته شد و گفت: همه باید به استاندار جدید کمک کنیم.
در این مراسم وزیر کشور هوشنگ بازوند را به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی و از زحمات اسدالله رازانی قدردانی کرد.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.