به گزارش ایرنا، احمد صفری چهارشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه با حضور وزیر کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری اظهار کرد: باید به برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت در راستای حل مشکل اشتغال استان کرمانشاه به صورت ویژه توجه شود‌.
وی با تاکید بر اینکه باید به صورت اورژانسی به مشکلات کرمانشاه در زمینه اشتغال رسیدگی شود، عنوان کرد: کرمانشاه در زمینه اشتغال به بحران رسیده است و باید به این بحران رسیدگی شود.
نماینده مردم‌ کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم کرمانشاه با 360 کیلومتر مرز مشترک بیشترین سهم را در انقلاب دارند، گفت: وجود نرخ بالای بیکاری در استان کرمانشاه به هیچ عنوان زیبنده مردم این استان نیست‌.
صفری افزود: بودجه امسال کرمانشاه چندان مناسب نبود از این رو باید با برگزاری جلسات مختلف سهم استان در بودجه سال آینده مشخص شود.
وی با بیان اینکه باید پیگیر جذب سرمایه گذار خارجی در استان باشیم، گفت: از ظرفیت های پسا برجام در استان کرمانشاه به درستی استفاده نشده است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ضرورت پیگیری جدی تر پروژه راه آهن‌غرب کشور و استفاده از پتانسیل مرز خسروی در دوران سفر زایران اربعین حسینی احساس می شود.
صفری با اشاره به مشکلات اجتماعی در‌ کرمانشاه گفت: 300 هزار نفر حاشیه نشین در شهر کرمانشاه سکونت دارند که نیازمند رسیدگی هستند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به مشکلات روستاییان، عنوان کرد: در صورتی که مشکلات روستاییان برطرف نشود کماکان شاهد مهاجرت روستاییان به شهر هستیم.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استان کرمانشاه از نیروهای غیر بومی لبریز شده است، از این رو باید از نیروهای نخبه و کارآمد استان کرمانشاه در پست های مدیریتی استفاده شود.
در این مراسم وزیر کشور هوشنگ بازوند را به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی و از زحمات اسدالله رازانی قدردانی کرد.
3033/7445خبرنگار:سامان رحمتیان **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.