به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم حاضران با نثار شاخه های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه، غفران الهی را برایشان آرزو کردند.
حضور بر سر مزار شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از برنامه های ویژه این مراسم بود که توسط مسئولان اجرا شد.
تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدا بویژه پدران، مادران و همسران شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده در مزار شهدای کرمانشاه بود.

** شهدا ستارگان درخشان آسمان ایران هستند
حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: شهیدان ستارگان درخشان آسمان ایران هستند که عزت، اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده اند.
وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقئس و انقلاب اسلامی با خدای خود معمله کرده اند، افزود: هر کس با خدا معامله کند پیروز خواهد بود و در دنیا و آخرت عاقبت بخیر خواهد شد.
حجت الاسلام عسگری ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام بنا براحساس تکلیف و ضرورتی که وجود داشت به جبهه ها شتافتند و با رشادت خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن درآید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز هم بنا بر ضرورت و احساس تکلیفی که وجود دارد صدها نفر از جوانان و رزمندگان دلاور ما به عنوان مدافع حرم در فراسوی مرزهای کشور در حال مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن هستند.
وی تصریح کرد: امروز شهدایی امثال محسن حججی اقتدار و عزتی مضاعف به نظام مقدس جمهوری اسلامی بخشیده اند و شرایط را برای چهره کریه استکبار و حامیان آن ها فراهم کرده اند.
استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس با تقدیم 9 هزار و 800 شهید، 20 هزار و 500 جانباز، یک هزار و 800 آزاده و 31 هزار ایثارگر نقش مهمی در پیروزی سپاه اسلام مقابل دشمنان بعثی ایفا کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.