به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کرمانشاه که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امید می رود با ایجاد این دفتر بتوانیم قدم بلندی در راستای کاهش نرخ بیکاری برداریم.
وی ادامه داد: راه اندازی این دفتر و ارائه مشاوره های کارآفرینی کمک می کند ظرفیت های شهرستان در حوزه اشتغال بهتر شناسایی شده و افراد در محل مناسب به کارگیری شوند.
رنجبر خاطرنشان کرد: متاسفانه کرمانشاه سال هاست که در زمره بیکارترین شهرهای کشور قرار دارد هرچند در دولت تدبیر و امید اقدام های بسیار خوبی برای حل این معضل صورت گرفت و امید می رود در دولت دوم آقای روحانی شاهد اتفاقات خوبی در زمینه کاهش نرخ بیکار باشیم.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: مهمترین دغدغه امروز دولتمردان کشور موضوع اشتغال و حمایت از سرمایه‌ گذاری است و همه مسئولان در حال تلاش برای رفع این دغدغه هستند.
وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس، صلابت و اقتدار امروز کشور را مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان دانست و گفت: ایران اسلامی به برکت خون پام شهیدان امروز یکی از قدرت های بزرگ منطقه و جهان است.
رنجبر همچنین به حضور اخیر رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره و اظهار کرد: سخنان مستحکم، قاطعانه و مدبرانه رئیس جمهور باعث امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان نظام شده است.
فرماندار کرمانشاه گفت: تمام عصبانیت رئیس جمهوری آمریکا و صهیونیست‌ها از پیشرفت های خیره کننده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در عین حال شکست سیاست های آنان در منطقه است.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.