به گزارش خبرنگار ایرنا، این شهید گمنام دوران دفاع مقدس، صبح امروز (پنجشنبه) روی دستان اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا تشییع و در پادگان شهید رجایی کرمانشاه واقع در سراب نیلوفر به خاک سپرده شد.
شهید گمنام آرام گرفته در خاک کرمانشاه، تنها 19 سال داشته که در اسفند ماه 1363 و درعملیات بدر که در شرق دجله انجام شده به شهادت رسیده است.
در این مراسم باشکوه جمعی از مسئولان، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند تا شهید سرافراز دوران دفاع مقدس را تشییع و به خاک بسپارند.
مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، ادای احترام نظامی به پیکر این شهید گمنام و اقامه نماز میت از جمله برنامه هایی بود که پیش از مراسم خاکسپاری این شهید گمنام انجام شد.

**شهادت، سعادت ابدی است که انسان های برگزیده خدا به آن دست می یابند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهادت در واقع سعادت ابدی برای انسان است و بالاترین درجه ای است که برخی انسان های خاص و گزیده می توانند به آن دست یابند.
حجت الاسلام هادی عسگری افزود: اگر امروز ایران اسلامی بر قله های موفقیت و افتخار و عزتمندی ایستاده است مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدای عزیزی همانند این شهید گمنام است.
وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا پاسدار خون شهدا باشیم و با ادامه دادن راه پرافتخارشان، انقلاب و نظام خود را از گزند آسیب دشمنان حفظ کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: شهدا جان پاک خود را فدا کردند تا به ما بفهمانند هرگز نباید تسلیم ظلم و استبداد شویم و سر تعظیم مقابل آن ها فرود آوریم.
حجت الاسلام عسگری در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید دلفانی گفت: این حضور پرشور نشانه قدرشناسی مردم و تجدید عهد و پیمان با شهدای والامقام است.
استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس با تقدیم 9 هزار و 800 شهید، 20 هزار و 500 جانباز، یک هزار و 800 آزاده و 31 هزار ایثارگر نقش مهمی در پیروزی سپاه اسلام مقابل دشمنان بعثی ایفا کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.