کامران رضایی مدیراجرایی جشنواره روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فراخوان برگزاری جشنواره از ابتدای سال جاری منتشر شد و علاقه مندان به حضور در این جشنواره تا نیمه مرداد فرصت داشتند آثار خود را ارسال کنند.
وی ادامه داد: در این مدت بیش از 2 هزار و 400 اثر در قالب فیلم، فیلنامه و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و پس از بررسی داوران تعدادی از آن ها در هر بخش مجوز حضور در جشنواره را پیدا کردند.
رضایی خاطرنشان کرد: در بخش فیلم (کوتاه، داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی) 80 اثر، در بخش فیلم نامه (اقتباسی و مستقل) هشت اثر و در بخش عکس نیز 57 قطعه پذیرفته شدند.
مدیراجرایی جشنواره شبدیز خاطرنشان کرد: از روز گذشته نیز اکران فیلم های منتخب در تالار انتظار کرمانشاه آغاز شده و تا روز اختتامیه بعد ازظهرها از ساعت 14:30 دقیقه تا 22 به نمایش درمی آیند.
وی افزود: صبح ها نیز کارگاه های تخصصی در موضوعات فیلم نامه نویسی و زیبایی شناسی تدوینی در محل تالار انتظار برگزار خواهد شد.
رضایی در پایان گفت: مراسم اختتامیه عصر روز 25 شهریور از ساعت 18 در تالار انتظار شهر کرمانشاه با تجلیل از نفرات و آثار برتر برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.