بیژن چابک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایگاه ها شامل 2 پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار شهری، یک پایگاه در سطح ادارات، یک پایگاه در مرز پرویزخان و چهار پایگاه روستایی است.
وی اظهار کرد: پایگاه های ثابت و سیار طی امروز و فردا ( 23 و 24 ) شهریورماه کمک های نقدی و غیرنقدی مردم در شهرستان را برای دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز تحصیلی جدید جمع آوری می کنند.
مدیر کمیته امداد قصرشیرین گفت: امسال جشن عاطفه ها در 2 مرحله برگزار می شود که مرحله نخست آن از صبح امروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد و مرحله دوم آن نیز 19 مهردر سطح مدارس شهرستان اجرا می شود.
وی گفت: پارسال در جشن عاطفه ها مردم خیر قصرشیرین 209 میلیون و 311 ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند و پیش بینی می شود که امسال نیز با مشارکت و مساعدت خیران و مردم نیکوکار شاهد رشد کمک های جمع آوری شده به میزان 677 میلیون و 805 هزار ریال باشیم.
وی اضافه کرد: جشن عاطفه ها از جمله اقدام ها و برنامه های بسیار مثبت و ارزشمند فرهنگی است که همه ساله با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود.
2 هزار و 669 تن در شهرستان قصرشیرین در قالب 999 خانوار از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مندند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار نفر جمعیت حدود سه هزار و 500 دانش آموز دارد.
3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.