به گزارش ایرنا ،حسین دشتی روز دوشنبه در آستانه بازگشایی مدارس در نشست با خبرنگاران افزود: کمیته امداد در این روز کمک های نیکوکاران را جمع آوری و دراختیار دانش آموزان نیازمند قرار می دهد تا هیچ دانش آموزی به جهت نبود امکانات اولیه تحصیلی از علم آموزی و تحصیل عقب نماند.
وی از وجود پنج هزار دانش آموز نیازمند در استان خبر داد و اظهار کرد: طبق برآورد برای تامین حداقل نیاز یک دانش آموز مبلغ سه میلیون ریال نیاز است که ردیف اعتبار خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است و صرفا از طریق کمک خیرین نیاز دانش آموزان بی بضاعت تامین و رفع می شود.
وی بیان کرد: 250 پایگاه روز پنجشنبه 23 شهریور ماه در میادین اصلی شهرهای استان و 100 پایگاه نیز روز جمعه 24 شهریور ماه در مصلی ها، مساجد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت هدایای خیرین برای دانش آموزان نیازمند خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی 8877 کمیته امداد استان مختص واریز صدقات و کمک خیرین می باشد، اضافه کرد: سامانه پیامکی 3000333345 کمیته امداد هم پل ارتباطی آسان و راحت برای همه اقشار مردم است که می توانند انتقادات، پیشنهادات، مشکلات و نوع کمک های خود اعم از نقدی و غیر نقدی را به نیازمندان از این طریق اعلام کنند تا همکاران ما با مراجعه به آنها کمک های خیرین را دریافت کنند.
وی ادامه داد: همچنین مردم با شماره گیری # 3*5*045*8877* می توانند در جشن عاطفه ها کمک های خود را برای تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند.
دشتی گفت: خیرین سال گذشته در جشن عاطفه ها در استان مبلغ 13 میلیارد و 943 میلیون ریال کمک کردند تا نیازهای تحصیلی دانش آموزان مددجو برطرف گردد و امیدواریم امسال نیز جشن عاطفه ها با شرکت و کمک های مردم متدین استان با شکوهتر از سال های گذشته برگزار گردد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.