نرگس یوسفی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در رقابت های کاراته تیم کرمانشاه با کسب سه مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز مقام قهرمانی را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: در رقابت های بخش کومیته، بهاره صفری در وزن 50- کیلوگرم، آرزو قادری در وزن 61- کیلوگرم و بیتا جواهری در وزن 68- کیلوگرم مدال طلا را به گردن آویختند.
یوسفی خاطرنشان کرد: در همین بخش پروین یاره در وزن 61- کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.
مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: در بخش کاتا نیز پروین یاره صاحب دومین مدال نقره شد و آرزو قادری نیز مدال برنز را کسب کرد.
وی گفت: مسابقات کاراته ناشنوایان کشور با حضور 18 ورزشکار از 9 استان کشور برگزار شد و پس از کرمانشاه تیم های تهران و فارس دوم و سوم شدند.
یوسفی در خصوص رقابت های پینگ پنگ نیز اظهار کرد: در این رشته تیم بانوان کرمانشاه با کسب 2 مقام قهرمانی و نایب قهرمانی در مجموع رقابت های تیمی عنوان سوم را کسب کرد.
مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: در بخش انفرادی مریم آقازاده و سارا کرمی ورزشکاران کرمانشاهی به ترتیب عنوان های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.
وی یادآوری کرد: در بخش تیمی مسابقات پینگ پنگ، فارس قهرمان شد و آذربایجان شرقی بر سکوی دوم ایستاد.
یوسفی در پایان اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز المپیاد ناشنوایان کشور با حضور 39 ورزشکار ناشنوا از 9 استان در سالن ورزشی دانشگاه یزد برگزار گردید.
در استان کرمانشاه حدود 110 هزار ورزشکار سازمان یافته فعالیت می کنند که بالغ بر 30 هزار نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.