منصور کیانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دیدار تیم های کشتی هیات هرسین و هلدینگ فراز قائمشهر که صبح امروز به میزبانی مازندرانی ها برگزار شد با نتیجه 'هفت بر یک' به سود تیم هلدینگ فراز پایان یافت.
وی افزود: تیم هرسین با ترکیب حسین رحمانی در 57 کیلوگرم، کاوه رحمت آبادی در 61 کیلو، علیرضا رشیدی در 70 کیلو، محمدرضا سرگو در 74 کیلو، ارشک محبی در 86 کیلو، یحیی شکربیگی در 97 کیلو و ستار بدری در 125 کیلوگرم در این رقابت حضور پیدا کرد.
کیانی همچنین با اشاره به نتایج انفرادی کسب شده نیز گفت: در 57 کیلوگرم رحمانی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب مجید داستان شد و در 61 کیلوگرم نیز رحمت آبادی 10 بر 2 نتیجه را به مهران رضا زاده واگذار کرد.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در 65 کیلوگرم تیم هرسین نماینده ای نداشت اما در وزن 70 کیلوگرم نیز رشیدی با حساب هفت بر یک نتیجه را به حمیدرضا زرین پیکر واگذار و در نهایت ضربه فنی هم شد.
وی با بیان اینکه در وزن 74 کیلوگرم محمدرضا سرگو با نتیجه پنج بر یک مغلوب علیرضا قاسمی شد، افزود: در 86 کیلوگرم تنها پیروزی تیم هرسین به دست آمد و محبی توانست 10 بر صفر مهدی جوادی را از پیش رو بردارد.
کیانی ادامه داد: در وزن 97 کیلوگرم نیز شکربیگی با حساب هشت بر صفر نتیجه را به حسن رحیمی واگذار کرد و در 125 کیلوگرم بدری با نتیجه چهار برصفر و در نهایت با ضربه فنی شدن مغلوب عبدالله قمی شد.
وی همچنین از کامبیز مرادی به عنوان سرمربی تیم کشتی هرسین و بیژن زینی، نورالدین مرادی و پرویز امامی به عنوان مربیان این تیم یاد کرد.
تیم منتخب کشتی هرسین 2 مسابقه قبلی خود را نیز به ترتیب مقابل پاس رستم کلا با نتیجه هفت بر یک و ستارگان ساری با نتیجه 6 بر 2 واگذار کرده بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.