به گزارش خبرنگار ایرنا، سید قاسم جاسمی عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت های استان برای پیشرفت بسیار چشم‌گیر هستند که باید از آن استفاده کرد.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده کرمانشاه بیکاری است، اظهار داشت: رفع معضل بیکاری کرمانشاه به واسطه استخدام های دولتی قابل حل نیست از این رو باید از ظرفیت های منطقه برای اشتغال استفاده کرد.
این ‌نماینده مجلس با اشاره به ظرفیت های گردشگری کرمانشاه گفت: باید صنعت گردشگری را در کرمانشاه فعال کنیم تا بخشی از مشکلات استان برطرف شود.
جاسمی با اشاره به معضل گرد و غبار گفت: با توجه به مشکلات عراق، حل معضل ریزگردها جز اولویت ها این کشور نیست.
وی تاکید کرد: مرد‌م‌ کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس زجرهای بسیاری کشیدند و امروز نیز با معضل بیکاری رو به رو هستند.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت تقاضا داریم که به شاغلین به واسطه وجود گرد و غبار سختی کار داده و هزینه برق در استان به ویژه شهرستان های مرزی با تخفیف محاسبه شود.
در ادامه این جلسه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: 9 مرکز پایش در استان فعالیت می کنند تا در صورت افزایش آلایندگی ها هشدارهای لازم به مردم داده شود.
غلامحسین کاظمی عنوان کرد: با توجه به مرز 371 کیلومتری کرمانشاه با عراق می توان این استان را دروازه ورود گرد و غبار به کرمانشاه دانست.
به گفته وی، استان کرمانشاه جز استان های پیشرو در بحث بازیافت پسماند است و زباله ها به خوبی تصفیه می شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست گفت: کل استان در کارگروه مدیریت پسماند به هشت منطقه تقسیم شده اند و هر منطقه از مراکز تصفیه پسماند برخوردار می شوند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.