به گزارش خبرنگار ایرنا، از مجموع طرح های افتتاح شده، چهار طرح عمرانی، آموزشی و کشاورزی در گیلانغرب و سه طرح عمرانی مربوط به سرپل ذهاب، است که در مجموع برای اجرای این طرح ها، 15 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
همچنین چهار طرح در شهرستان جوانرود و 11طرح در شهرستان روانسر در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

*** افتتاح چهار طرح آموزشی و کشاورزی در گیلانغرب
در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسوولان ، بهره برداری از چهار طرح عمرانی آموزشی و کشاورزی در شهرستان گیلانغرب آغاز شد.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: این طرح ها شامل افتتاح سایت پشتیبان پرورش ماهی در قفس سد زاگرس به ظرفیت 100 هزار قطعه ماهی ، جدول گذاری و بهسازی معابر روستای 'جوب باغان' و آغاز عملیات اجرایی 2 طرح آبیاری قطره ای در باغ 50 هکتاری شیشه راه و احداث مدرسه پنج کلاسه در شهرک سراب است.
همتی افزود: برای اجرای این طرح ها 11 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در مجموع برای 20 تن اشتغالزایی داشته است.

*** افتتاح سه طرح عمرانی در سرپل ذهاب
به مناسبت گرامیداشت پنجمین روز از هفته دولت، عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی به طول 16هزار و 500 مترمربع با چهار میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار آغاز شد.
معاون فرماندار سرپل ذهاب در آیین افتتاح ، این طرح ها را شامل زیرسازی و آسفالت راه روستای 'گلم کبود علیا' به طول سه هزار و 500 مترمربع ، زیرسازی و آسفالت راه روستای 'حبیب وند' به طول پنج هزار و 600 مترمربع و آسفالت شهرک زراعی به طول 7 هزار و 500 مترمربع با صرف 2 میلیارد ریال اعتبار بیان کرد.
عزیزمراد کرمی افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارات دهیاری ها و ظرفیت قیر رایگان تامین شده است.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در زمینه رسیدگی به مناطق محروم توجه ویژه ای دارد و با ایجاد زیرساخت ها در جهت توازن منطقه ای و ایستایی جمعیت در مناطق روستایی گام های موثری برداشته است.

*** دیدار با خانواده های تحت پوشش بهزیستی قصرشیرین
همچنین در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور مسوولان ، از خانواده های تحت حمایت بهزیستی قصرشیرین دیدار و دلجویی شد.
فرماندار قصرشیرین در این دیدار گفت: دولت کمک های قابل توجهی به محرومان جامعه کرده است و ایجاد زیرساخت ها در مناطق کمتر توسعه یافته موید این مطلب مهم و اساسی است.
فرامرز اکبری افزود: کاهش فقر و محرومیت در جامعه از هدف های اصلی انقلاب اسلامی است و دولت تدبیر و امید هم در این راه قدم های زیادی برداشته و با افزایش یارانه دهک های پایین جامعه توانست بخشی از مشکلات آن ها را کاهش دهد.
وی با بیان این که هم اکنون در شهرستان قصرشیرین 800 خانوار از خدمات حمایتی اداره بهزیستی بهره مند است ، گفت: زنان بدسرپرست و بی سرپرست ، افراد سالخورده و از کار افتاده ، معلولان و نیازمندان امور توانبخشی و دیگر اقشار کم درآمد ، عمده این خانوارها را تشکیل می دهند.
وی پرداخت مستمری ماهیانه ، کمک هزینه های تحصیلی و ازدواج ، وام های اشتغالزا ، کمک های بخش اجاره و مسکن ، کمک های درمان و ارائه تسهیلات رایگان در زمینه های انشعاب های آب ، برق و گاز را از عمده ترین مساعدت های بهزیستی به نیازمندان است.

چهارطرح عمرانی در بخش مرکزی جوانرود به بهره برداری رسید
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر چهار طرح عمرانی در بخش مرکزی جوانرود به بهره برداری رسید.
بخشدار مرکزی جوانرود با با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این طرح ها شامل بوستان کودک در روستای 'سراب بردزنجیر' و احداث وتوسعه بوستان کودک و کانل هدایت آبهای سطحی در روستای کولسه است.
فرزاد پرگر افزود: در مجموع برای بهره برداری از این طرح ها 750 میلیون ریال از محل دهیاری و دفتر روستایی هزینه شده است.
وی بر لزوم تلاش بیشتر اعضای شورا و دهیاری‌ها جهت عمران و آبادانی روستاها تاکید کرد و پیشرفت و عمران روستاها را در گرو همکاری و مشارکت مردم و تعامل و همدلی اعضای شورا و دهیار با مسئولان شهرستان دانست.
بخشدار مرکزی جوانرود یاد آورشد: کارهای خوبی در سطح روستاهای بخش مرکزی انجام گرفته است و اقدامات و کارهای دیگری نیز در دست اجرا است.

**افتتاح 11طرح در روانسر
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 11 طرح عمرانی در شهرستان روانسر به بهره برداری رسید
این طرح ها شامل بهره برداری از 2 طرح آسفالت معابر روستایی در روستاهای حسن آباد کلاه کبود ، تحویل 6 واحد مسکونی به خانواده های دارای معلول و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و بهره برداری از سه طرح عمران شهری در شهر روانسر بود که برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از 24 میلیارد و 827 میلیون ریال هزینه شده است.
7079/7455/7453/3012/7398/7399/3033 خبرنگاران:باباخانی،شهبازپور و صدیقی چگینی، بهمن کریمی و یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.