به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون فرماندار جوانرود روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در مجموع برای اجرای این طرحها 22 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و زمینه 16 فرصت شغلی جدید در بخش کلاشی فراهم کرده است.
کمال شهسواری افزود: این طرحها شامل احداث سه پل در روستاهای گردک، دهتوت وعلی آباد ساسل از محل اعتبارات سپاه و مشارکت مردمی وهمچنین 2 بوستان کودک در روستاهای دهتوت وعلی آباد ساسل از محل اعتبارات دهیاری ها و 14 طرح آبیاری قطره ای در سطح 9 /13 هکتار و یک طرح آبیاری تحت فشاردر سطح هشت هکتار که در مجموع زمینه اشتغال 16 نفر را در این بخش فراهم شده است.
بخشدار کلاشی نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به اجرای طرحهای یادشده در این بخش گفت: بهره برداری از این طرحها گام موثری در جهت رفاه حال روستائیان وتوسعه بیش از بیش بخش کلاشی است.
نامدار حسینی، با تقدیر از خدمات مسئولان جهاد کشاورزی در اجرای طرحهای اشتغالزا در این بخش افزود: با توجه به ظرفیت های خوب کشاورزی در بخش کلاشی جوانرود امیدواریم با اجرای این طرحها مشکل اشتغال را در این بخش به حداقل برسانیم.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگاربهمن کریمی ** انتشاردهنده علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.