به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز شنبه در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی قصرشیرین، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: رییس جمهوری در نخستین جلسه هیات دولت دوازدهم ، مهم ترین وظیفه این دولت را توجه به تولید و اشتغال و جذب سرمایه عنوان کرد و از این رو مدیران نیز باید یک بازنگری در کیفیت مدیریت خود داشته و به این شاخص های مهم توجه کنند.
وی مهمترین وظیفه کارمندان را دفاع از حقوق مردم و خدمت شایسته به آن ها به عنوان ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام اسلامی و انقلاب، حفظ بیت المال و دفاع از حق الناس، رعایت طرح تکریم ارباب رجوع، نگاه به مسئولیت به عنوان امانت و تلاش برای رفع مشکلات مردم بیان کرد.
وی اظهارداشت: هم اکنون کارمندان و همه کسانی که در مرز برای ایجاد امنیت و برای خدمت به مردم تلاش می کنند در واقع مشغول عبادت هستند زیرا پیامبر اکرم (ص) فرمودند که بهترین شما نزد خداوند کسی است که نفعش بیشتر به مردم برسد.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: باید در حیطه کاری خود طوری تلاش کنیم تا بتوانیم مردم و نظام را از خود راضی نگه داریم و این جز با خدمت صادقانه، تلاش و مجاهدت حاصل نمی شود.
اکبری با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای دولت گفت: رجایی در اخلاص، صداقت، پاکی و داشتن خلوص نیت نسبت به نظام اسلامی، امام راحل و خدمت به مردم، الگویی همیشه ماندگار برای همه مدیران و کارمندان است.
وی ادامه داد: شهادت این مرد بزرگ راهی شد تا ما با خدمتگذاری به مردم که همان راه و رسم شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهداست، برای دفاع از ارزش های نظام و خدمت به خلق، از هیچ تلاش و کوشی دریغ نکنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز با تلاش مدیریت ارشد استان و همه مسوولان در آستانه یک رویداد بزرگ که باز شدن مرز خسروی به روی زوار عتبات عالیات است ، قرار داریم.
وی اضافه کرد که در ایام اربعین حسینی امسال شاهد تردد 500 هزار نفر از زایران از مرز خسروی به کربلای معلا خواهیم بود و این افتخار بزرگی برای مردم قصرشیرین است.
وی گفت: نیاز است که همه دستگاه های اجرایی با آمادگی تلاش کنند تا همانند گذشته بهترین میزبانی و پذیرایی از زائران را در شهرستان قصرشیرین داشته باشند.
فرماندار قصرشیرین از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 22 طرح عمرانی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان مرزی خبر داد.
اکبری اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل این طرح ها را 299 میلیارد و 711 میلیون ریال ذکر کرد.
در پایان این آیین از شماری از کارمندان نمونه دستگاه های اجرای قصرشیرین با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.