به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی، تاکید کرد که باید به گونه ای عمل شود که گرد اتهام مالی بر دامن شورای شهر و شهرداری ننشیند و به این سوء برداشت ها و شایعات خاتمه داده شود.
او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان اظهار امیدواری کرد دولت با تمام توان و امکانات در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برای تامین خواسته های ملت بزرگ ایران حرکت کند و به خصوص از نیروها و تخصص های بومی در استان کرمانشاه برای حل معضلات عدیده و رسوب کرده استان استفاده کند.
او میزان فعلی بیکاری دراستان کرمانشاه را شایسته دولت دولت و مردم نجیب و مقاوم این دیار ندانست.
وی همچنین از مدیران استان خواست در هفته دولت بیش از گذشته در میان مردم، مساجد و رسانه ها، حاضر شوند و مردم را محرم خود دانسته و هم توفیقات و و هم کاستی ها را با آنان در میان بگذارند و از عزم و حمایت ملت را برای آینده بهتر بهره ببرند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه مراسم حج را کنگره عظیم وحدت اسلامی برشمرد و آن را فرصتی مغتنم برای تقریب افکار، تنویر اذهان و ترسیم راهبرد عمومی جهان اسلام دانست.
ماموستا محمدی به فضائل دهه اول ذیحجه و اهمیت آن در اسلام اشاره کرد و گفت: همسانی و مساوات و وحدت رویه در عمل در فریضه حج پیام اتحاد و یکپارچگی است که قرآن کریم به روشنی اشاره می کند.
وی با اشاره به تلاش های غرب برای نفوذ به منطقه آن را محکوم به شکست دانست و گفت: ملت ها بیدار شده اند و راه حل مشکلات منطقه را مقاومت اسلامی و همراهی با کشورهای مستقل منطقه که وحدت اسلامی را بر حفظ منافع استکبار ترجیح داده اند، دانست.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.