به گزارش ایرنا، فرماندار مرودشت چهارشنبه اعضای هفت نفره شورای شهر مرودشت را برای برگزاری آیین تحلیف و انتخاب هیات رئیسه به جلسه رسمی دعوت کرده بود که با خروج سه نفر از آنان، جلسه یاد شده از رسمیت افتاد.
مراسم یادشده ابتدا با تعیین هیات رئیسه سنی آغاز و علی اکبر همت با 47 سال سن به این عنوان انتخاب و مراسم سوگند برگزار شد و قرار بود انتخاب هیات رئیسه دائم صورت گیرد که سه نفر از اعضای شورا اقدام به ترک جلسه کردند.
علی اکبر نجیب زاده فرماندار مرودشت پس از چندین مرتبه رفت و آمد و مذاکره با اعضای شورا که جلسه را ترک کرده بودند و دعوت آنان به جلسه و انتخاب هیات رئیسه دائم بیان داشت : جلسه با حضور 5 نفر از اعضا رسمیت پیدا می کند که با حضور نیافتن این سه نفر جلسه به زمان دیگری موکول شد.
اعضای شورای پنجم شهر مرودشت بار دیگر به دعوت رسمی فرماندار مرودشت در نوبت عصر چهارشنبه برای انتخاب هیات رئیسه دائم و سرپرست شهرداری تشکیل جلسه دادند.
در این جلسه به درخواست فرماندار مرودشت ساعاتی خبرنگاران پشت درهای بسته ماندند که پس از گذشت حدود دو ساعت مجدداً سه نفر اعضای شورا که در جلسه نوبت صبح جلسه را ترک کرده بودند این بار هم به خاطر آنچه اختلاف بر سر انتخاب هیات رئیسه دائم و سرپرست شهرداری مرودشت نامیدند اقدام به ترک جلسه کردند.
به این ترتیب شورای پنجم مرودشت در نخستین روز و گام خود برای انتخاب هیات رئیسه وسرپرست شهرداری با چالش مواجه شد که فرماندار مرودشت اعلام کرد: موضوع را به هیات حل اختلاف استان فارس ارجاع خواهیم داد.
نجیب زاده با بیان اینکه قانون در تمام زمینه ها راه حل مشخص کرده است گفت:مبنای حرکت ما در این زمینه به صورت کاملاً قانونی خواهد بود واجازه نخواهیم داد که حق مردم شهرستان ضایع شود.
مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
خبرنگار:‌ سید بهنام موسوی ** تنظیم و انتشار دهنده :‌ غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.