به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا عدالتخواه روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری جوانرود به توطئه های دشمنان برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان به ویژه استکبار جهانی با شستشوی مغز جوانان می خواهند ما را ازهم جدا کند اما به برکت اتحاد و انسجام مسلمانان راه به جایی نخواهند برد.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برای تمام ملت ایران منشاء خیر و برکت بوده است، اظهار داشت: امروز نیاز است همه مردم با اتحاد و انسجام توطئه های دشمنان را نقش برآب کنند.
امام جمعه جوانرود نیز با تاکید بر خودشناسی و دشمن شناسی گفت: حفظ انقلاب اسلامی یعنی حفظ جهان اسلام زیرا خدای نخواسته اگر این انقلاب به خطر بیفتد جهان اسلام به خطر افتاده است.
ماموستا ملا احمد فخری افزود: اگرهمه ما با اتحاد و همبسگی در مسیر ولایت و انقلاب حرکت کنیم کشور و انقلاب ما آسیبی نخواهد دید.
وی در ادامه رشادت های مردم جوانرود در دفاع از انقلاب اسلامی را یادآور شد و اظهار داشت: این مردم همواره در همه عرصه های انقلاب از خود مایه می گذارند.
در پایان این مراسم حسین نادری به عنوان رییس جدید دادگستری جوانرود معرفی و از خدمات حاجی مراد خسروآبادی رییس سابق دادگستری این شهرستان قدردانی شد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار: بهمن کریمی ** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.