به گزارش ایرنا، سردار 'حسین اشتری' روز پنجشنبه در دیدار با خانواده های شهدای مرزبانی و انتظامی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: یکی از اهداف سفر من و همکارانم به کرمانشاه دیدار با خانواده شهدا بود که به لطف خدا انجام شد.
وی افزود: در این سفر با جمعی از خانواده های شهدایی که در عملیات های انتظامی و مرزبانی به شهادت رسیده و یا در دوران دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از کشور اهدا کرده بودند، دیدار و گفت و گو کردیم.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه والای خانواده های شهدا عنوان کرد: هدف ما از دیدار با خانواده های شهدا ارج نهادن به ایثارگری های آنان و فرزندانشان است.
سردار اشتری افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرماندهی کل قوا مدام بر حمایت از خانواده های شهدا تاکید دارند و فرماندهان نیز موظف هستند به صورت مستمر با آنان دیدار کنند.
وی اضافه کرد: دیدار با خانواده های شهدا برای فرماندهان ایجاد روحیه می کند و آنان را برای ارائه اقدام های بهتر آماده می سازد.
فرمانده ناجا اظهار کرد: زمانی که با سرنوشت شهدا آشنا می شویم می فهمیم که آنان با تمام وجود برای انقلاب و کشور جانفشانی کرده اند و این موضوع باعث می شود که ما با تمام قوا برای خدمت به مردم تلاش کنیم.
سردار اشتری افزود: خانواده معظم شهدا نیز روحیه بالایی دارند و ما نیز از رهنمود های آنان استفاده می کنیم.
وی تاکید کرد: هر کدام از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و انقلاب کرده اند، از این رو امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده های آنان را جبران کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی صبح روز گذشته به منظور بازدید از پایانه های مرزی خسروی، پرویزخان و شیخ صله وارد استان کرمانشاه شد.
سردار اشتری در این سفر بر آمادگی نیروی انتظامی به منظور حفظ امنیت و تسهیل در رفت و آمد زائران اربعین حسینی تاکید کرد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.