به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سنقر و کلیایی در این مراسم حضور جوانان و نقش آنها را در حوزه های مختلف موثر دانست و گفت: نقش هدایتگری جوان در جامعه که بخشی از آن به عهده دولت است و بایستی مسیر راه را برای جوان هموار نماید، در جهت رشد و بالندگی کشور بسیار اثربخش خواهد بود.
یاور محمدی افزود: هشت سال دفاع مقدس خسارات زیادی را بخصوص در شهرهای مرزی به جا گذاشت که ایران اسلامی به تبعیت از مقام معظم رهبری و با پشتکار جوانان ایرانی توانست مشکلات را یکی پس از دیگری رفع نماید به طوری که امروز با وجود وجود مشکلات، سرعت رشد علمی کشور در حوزه های مختلف بسیار قابل توجه است.
وی، آسیبهای اجتماعی از قبیل بیکاری و حاشیه نشینی، اعتیاد و ... را از عوامل بازدارنده سرعت رشد کشور دانست و گفت: وحدت و همدلی، بهره گیری از توان علمی و تجربیات و خلاقیتها با در نظر گرفتن ارزشها و مبانی دینی درجهت کاهش آسیبهای اجتماعی و توسعه ایران اسلامی میسر خواهد بود.
وی با تاکید بر اهمیت ایجاد امید به زندگی در جامعه به مشکلات ناشی از تحریمهای ظالمانه از جانب کشورهای استعمارگر اشاره کرد و گفت: امروز در حوزه مسکن و چرخه تولید گشایش های اعتباری صورت گرفته و انشاالله در آینده نزدیک شاهد رونق اقتصادی بیشتری در کشور خواهیم شد.
فرماندار سنقرو کلیایی، همچنین از تمهیدات صورت گرفته برای رونق صنعت فرش دستباف شهرستان با رویکرد توجه به آموزش در روستاها خبر داد.
محمدی، امنیت در کشور و منطقه را به لطف نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج، اطلاعات، دستگاه قضایی و با همکاری مردم به عنوان نعمت بزرگ دانست و گفت: در بین مسئولان این شهرستان وحدت و همدلی بسیار خوبی وجود دارد و برای پیشرفت بیشتر از گذشته، برنامه هایی در حوزه های مختلف در دستور کار قرار دارد.
او، موفقیت 2 جوان ورزشکار سنقر و کلیایی به نامهای حسین کیهانی که موفق به کسب مدال طلا در مسابقات دو و میدانی آسیا در هندوستان و مرتضی ناظمی که در مسابقات دو و میدانی کارگران جهان در لتونی موفق به کسب سه مدال طلا شد را تبریک گفت.
گاز رسانی به 140 روستا و هزینه 130 میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان، تولید بیش از هزار میلیارد ریال گندم در سال گذشته، ارتقاء آموزش در مدارس، پیگیری برای ادامه کار 2 بانده شدن مسیر سنقر به کرمانشاه و تامین زیرساخت های سرمایه گذاریهای کلان، توجه به عمران شهری و فعالیت سازمانهای مردم نهاد، رشد فضاهای ورزشی، آماده شدن مقدمات ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری و فرهنگ سرا مهمترین عملکرد دولت تدبیر و امید بود که فرماندار سنقر و کلیایی به آنها اشاره کرد.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.