به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر همتی عصر چهارشنبه در ستاد اربعین حسینی در استانداری کرمانشاه اظهارداشت: 18 کمیته در زیرمجموعه ستاد تسهیل سفرهای اربعین در استان کرمانشاه تشکیل شده است.
وی با اشاره به حجم عظیم تردد زایران در کرمانشاه گفت: ستاد اسکان زایران اربعین بر عهده سپاه است و امکانات لازم برای اسکان مسافران با توجه به تجربه سال گذشته ایجاد کند.
جانشبن استاندار کرمانشاه در ستاد تسهیل سفرهای اربعین تاکید کرد: باید در شهر قصرشیرین و پایانه خسروی برای 20 هزار زائر زمینه اسکان فراهم شود.
همتی با تاکید بر لزوم تعذیه زایران اظهارداشت: سال گذشته 700 هزار نفر از استان کرمانشاه به سمت مهران رفتند که این آمار در زمان بازگشت به 800 هزار نفر افزایش پیدا کرد.
وی با بیان اینکه تاکنون 10 جلسه ستاد تسهیل سفرهای اربعین در کرمانشاه برگزار شده است، افزود: باید امکانات لازم به منظور تغدیه این زایران نیز فراهم شود.
جانشین رییس ستاد تسهیل سفرهای اربعین حسینی با تاکید بر اینکه تمام اقدام های کمیته ها در شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین با هماهنگی فرمانداری ها باشد، عنوان کرد: کمیته سوخت باید تانکرهای سیار مورد نیاز زایران را در طول مسیر راه اندازی کند.
همتی افزود: کمیته اعزام زائران که بر عهده اداره کل حج و زیارت است باید رایزنی های لازم با کنسولگری را به منظور تسهیل در صدور روادید انجام دهد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.