به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ محمدرضا امیری افزود: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار خارجی از کردهای عراقی نموده و قصد انتقال آن را به استان کرمانشاه دارند، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: با انجام اقدام های اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودرو حامل کالای قاچاق شناسایی و تیم عملیاتی اداره مبارزه با قاچاق به موقعیت ورودی غربی شهر کرمانشاه اعزام شد.
سرهنگ امیری افزود: ماموران در بازرسی از خودرو تعداد 210 هزار نخ سیگار قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف که به بنا به نظر کارشناسان ارزش این محموله 2 میلیارد ریال برآورد شد.
وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه تحویل مقامات قضائی شد.
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه، هدف از برخورد با قاچاق کالا را افزایش کسب و کار، رونق تولید داخلی و احساس امنیت شغلی شهروندان ایرانی و همچنین رضایتمندی مسئولان از پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست: برای مقابله با اقدام های سودجویانه قاچاقچیان، کماکان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
استان کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.