علی محمد زورآوند روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ،همچنین حداقل دمای شبانه شهر کرمانشاه طی سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه را نیز به ترتیب 19، 21 و 20 درجه بالای صفر عنوان کرد.
وی گرمترین نقاط استان طی امروز را سومار و قصرشیرین با دمای 47 درجه بالای صفر عنوان و اظهار کرد: سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز به ترتیب با 46 و 45 درجه روز گرمی خواهند داشت.
وی تصریح کرد: امشب نیز شهرهای کنگاور و سومار با حداقل دمای 15 درجه بالای صفر خنک ترین مراکز شهرستانی کرمانشاه هستند.
وی در ادامه نفوذ گرد وغبار موقت برای شهرهای مرزی نواحی غربی استان و رگبار خفیف و پراکنده باران برای شهرهای نواحی شمالی را مهمترین پدیده های جوی استان تا پایان هفته عنوان کرد.
وی افزود: براساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی از امروز تا بعد از ظهر فردا (چهارشنبه) افزایش دمای هوا، در بعضی ساعات وزش باد و افزایش ابر مهمترین پدیده های جوی در سطح استان خواهند بود.
وی افزود: طی ساعاتی از عصر روز چهارشنبه و همچنین روز پنجشنبه با تقویت میدان های باد غربی، شاهد نفوذ غبار به نواحی غربی استان نظیر قصرشیرین و سرپل ذهاب خواهیم بود.
زورآوند خاطرنشان کرد: همچنین در روز پنجشنبه با افزایش ابر در آسمان مناطق شمالی استان نظیر پاوه، جوانرود و روانسر، احتمال وقوع رگبارهای خفیف و پراکنده باران وجود دارد.
زورآوند در پایان اظهار کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته، تابستان امسال نسبت به سال گذشته یک درجه گرم تر خواهد بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.