سرهنگ پاسدار حسین نوری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: رقابت های انتخابی قهرمانی استان در رشته کاراته با حضور 86 ورزشکار از شهرستان های کرمانشاه، قصرشیرین، دالاهو، پاوه، ثلاث باباجانی و هرسین روز گذشته در مجموعه ورزشی بعثت برگزار شد.
وی با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در بخش کاتا نوجوانان، صبا امیریان و کوثر بیگوند هر دو از کرمانشاه به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و هیرو صحرایی از پاوه و کوثرعارفیان از کرمانشاه نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.
سرهنگ نوری ادامه داد: در بخش کاتا جوانان نیز متینه رحمت پور، پرنیا کریمی و پریا کرمی هر سه از کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند.
معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین به رقابت های بخش کمیته در اوزان مختلف اشاره و اظهار کرد: در وزنه 47- کیلوگرم نوجوانان، زهرا شیرزادی از هرسین و مهلا فتاحی از کرمانشاه اول و دوم شدند و سارا شهسواری و سوگند فتاحی نیز از کرمانشاه مقام سوم مشترک را بدست آوردند.
وی گفت: در وزن 54- کیلوگرم نیز آتوسا گلشاد نژاد از کرمانشاه قهرمان شد و فاطمه شیرزادی از هرسین بر سکوی دوم ایستاد، ضمن اینکه کوثر سلطانیان و دیلان حیدری هر 2 از کرمانشاه سوم شدند.
نوری همچنین به رقابت های وزن 54+ کیلوگرم نیز اشاره کرد و گفت: شادی چامه، کوثر مرادی، کیمیا عابدی و زهرا نوری هر چهار نفر از کرمانشاه به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در خصوص رقابت های بخش جوانان نیز گفت: در وزن 48- کیلوگرم یگانه رشیدی و محدثه محمدی فر از کرمانشاه به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و یگانه رزلانسری از کرمانشاه و روژین صداقت از پاوه نیز مقام سوم مشترک را بدست آوردند.
وی ادامه داد: در وزن 53- کیلوگرم نیز رضوان رحمانی از پاوه قهرمان شد، فاطمه شیرزادی از هرسین عنوان دوم را کسب کرد و تارا آریایی سرشت و شقایق کرمی نیز مشترکا سوم شدند.
سرهنگ نوری در خصوص رقابت های وزن 59- کیلوگرم نیز اشهار داشت: سمانه ناصری و کیمیا موسوی از کرمانشاه اول و دوم شدند و کیمیا درویش از کرمانشاه و نگین مریدی از هرسین نیز بر سکوی شوم مشترک ایستادند.
وی یادآوری کرد: در وزن 59+ کیلوگرم نیز ساناز امیری، شکیبا شیرزادی، کیمیا اکبری و طنین حسنی همگی از کرمانشاه به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه نفرات برتر این رقابت ها به اردوی آمادگی منتخب استان دعوت می شوند، گفت: در نهایت چهار نفر از آماده ترین ورزشکاران (یک نفر در کاتا و سه نفر در کمیته) در قالب تیم منتخب استان کرمانشاه به المپیاد کشوری که شهریور امسال در مشهد مقدس برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
سرهنگ نوری در پایان گفت: مسابقات کاراته انتخابی استان به مناسبت گرامیداشت کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان برگزار شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.