سرهنگ پاسدار حسین نوری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این 143 ورزشکار، 86 نفر در رشته کاراته و 57 نفر در رشته تیراندازی با یکدیگر مسابقه می دهند.
وی افزود: ورزشکاران حاضر در این مرحله نفرات برگزیده مسابقات انتخابی مرحله شهرستانی بوده اند که به مرحله استانی راه یافته و برای حضور در مرحله کشوری تلاش می کنند.
سرهنگ نوری افزود: در رشته کاراته تیم های نواحی قصرشیرین، دالاهو، پاوه، ثلاث باباجانی و هرسین حضور پیدا کرده اند.
معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در رشته تیراندازی هم تیم هایی از نواحی قصرشیرین، سرپل ذهاب، عشایری، پاوه، اسلام آبادغرب، سنقر و کلیایی، ثلاث باباجانی و جوانرود حضور دارند.
وی یادآوری کرد: نفرات اول تا سوم این رقابت ها به اردوی آمادگی دعوت خواهند شد و پس از چند مرحله اردو، چهار نفر در رشته کاراته و 6 نفر هم در رشته تیراندازی در قالب تیم منتخب استان کرمانشاه عازم المپیاد کشوری می شوند.
سرهنگ نوری خاطرنشان کرد: المپیاد کشوری رشته های کاراته و تیراندازی نیز قرار است شهریور امسال در مشهد مقدس برگزار شود
وی در پایان اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی نوجوانان و جوانان و به مناسبت گرامیداشت کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.