علی یزدانی عصر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از فاز توسعه شهرک صنعتی روانسر در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در 2 ماه اول امسال نیز تعداد قراردادهای ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان سالجاری تنها در شهرک های صنعتی سراسر کشور 130 هزار شغل مستقیم ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تمامی ارکان نظام اعم از هر سه قوه، مردم و اصحاب رسانه کمک کنند تا این سیاست ها محقق شود.
یزدانی اظهار داشت: هر سه قوه با اصلاح قوانین، حمایت از سرمایه گذاری و اصلاح فرآیندها و حمایت های مالی و مردم نیز با مصرف کالاهای داخلی کمک کنند تا اقتصاد مقاومتی محقق شود.
وی ادامه داد: یکی از رسالت هایی که در دستور کار داریم تکمیل زیرساخت ها در داخل شهرک های صنعتی است تا هم روند سرمایه گذاری و استقرار واحدها در شهرک ها و نواحی صنعتی را سرعت ببخشیم و هم از بنگاههای کوچک حمایت کنیم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در شهرستان روانسر در حوزه زیرساخت ها تکلیف داریم تا این زیرساخت ها را با اولویت تکمیل کنیم و در مدت زمان کوتاهی همه زیرساختها را ایجاد نماییم.
یزدانی با بیان اینکه برای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت ها نیاز به همکاری وزارتخانه هایی همچون وزارت نیرو و وزارت نفت داریم، افزود: برای ایجاد پست برق و به منظور حمایت از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی روانسر با وزارت نیرو هماهنگی خواهیم کرد تا پست برق در این شهرک ایجاد شود و سرمایه گذاران برای ادامه کار مانعی پیش رو نداشته باشند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ادامه داد: در بعد سرمایه گذاری و حمایت از بنگاهها یکی از مباحث ما در این شهرک این هست که علاوه بر معافیت های مالیاتی 50 درصد نیز به عنوان مشوق با تخفیف در مبلغ حق انتفاع در نظر گرفته ایم.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.