به گزارش خبرنگار ایرنا، 'رضا مرادی' رزمی کار کرمانشاهی ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مدال طلا و حکم قهرمانی خود را برای اهدا به رهبر معظم انقلاب به آیت الله مصطفی علما تقدیم کرد.
این ورزشکار کرمانشاهی پس از اهدای مدال طلای خود، اظهار کرد: در مسابقات کارگران جهان به عشق رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت عنوان یک ورزشکار بسیجی در مسابقات حضور پیدا کردم.
مرادی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات من حضور در میدان رقابت با پیراهنی بود که مزین به تصویر مقام معظم رهبری بود.
وی افزود: از خداوند متعال می خواهم که روزی توفیق یابم به جای اهدای مدال طلای خود، جانم را که ارزشمند ترین دارایی هر انسانی است فدای رهبر عزیز انقلاب کنم.
در ادامه آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه نیز با تقدیر از حرکت ورزشکار کرمانشاهی، گفت: به طور قطع چنین هدایایی برای رهبر معظم انقلاب ارزش بسیار بالایی دارد چرا که حاصل ماه ها تلاش و زحمت ورزشکاران است.
وی گفت: امیدوارم تمامی ورزشکاران ایرانی که برای برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین مختلف تلاش می کنند همواره موفق باشند.
پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری از 23 تا 31 خرداد با حضور ورزشکاران 68 کشور جهان به میزبانی لتونی برگزار شد و کاروان ورزشی ایران نیز با 224 ورزشکار در 18 رشته ورزشی در این رقابت ها حضور پیدا کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.