به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز در مسجد جامع شافعی افزود: امروز مردم به دشمنان اسلام گفتند تهدید دشمن چه به صورت ترور، خرابکاری و زورمداری و تحریم باشد با پاسخ محکم وحدت روبرو می شود و ملت با حفظ انسجام داخلی و توصیه به اتحاد جهان اسلام بر اولویت های خود که همان آزادی ملت مظلوم فلسطین است پافشاری می کنند و مقاومت در برابر استکبار و سلطه ظلم و جنایت را رها نخواهند کرد.
وی با اشاره به سیلی محکم نیروهای سپاهی به تروریست ها، گفت: اقتدار نیروهای مسلح و اشراف زحمتکشان اطلاعاتی و امنیتی یکی از صدها نقطه قوت ایران اسلامی که هم ملت را مطمئن و دلگرم کرده و و هم لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.
وی موضع گیری های چهره ها و شخصیت های مختلف در برائت مردم اهل سنت و کُرد از تفکر تحجر و ترور را قابل تقدیر و نشانه بلوغ سیاسی و اندیشه والا دانست.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و و تبریک هفته قوه قضائیه به قضات و کارکنان حوزه قضائی به مشکلات و حساس بودن شغل قضاوت اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با ارتقای آگاهی های حقوقی و فرهنگ عمومی از میزان جرم و بزهکاری کاسته شود.
ماموستا محمدی از برخی واسطه گری ها در این ارتباط ابراز نگرانی کرد و عزم مسئولان دادگستری برای مبارزه با این گونه معضلات را جدی و قابل تقدیر دانست.
وی همچنین از مردم خواست با مدیریت صحیح انرژی، مسئولان را در خدمت رسانی در این فصل گرم یاری دهند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین آخرین خطبه ماه مبارک رمضان را به تشریح نتیجه و پاداش یک ماه عبادت و روزه داری اختصاص داد و به کسانی که این روزه ها را روزه بودند و شب ها را به عبادت و قیام گذراندند به استناد آیات و احادیث مژده داد که خشنودی پروردگار را کسب و از برکات این رضایت الهی بهره مند می شوند.
8066/3303 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.