به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی روز پنجشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به توافق سازمان بسیج مستضعفان با وزارت کشور در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی در محلات هدف افزود: ممکن است 10 درصد افراد یک محله درگیر ناهنجاری های اجتماعی باشند لذا ما در قبال این 10 درصد و نیز مابقی مردم ساکن در این محلات و بخصوص نسل جوان مسئولیت داریم.
وی ادامه داد: ریشه معضلات اجتماعی در مسائل فرهنگی، اقتصادی و معیشتی است و بعد از اینکه این معضلات تبدیل به بیماری شدند، معالجه آنها زمان بر و پر هزینه خواهد بود و در این راستا از یک ارگان به تنهایی کاری ساخته نیست لذا خطاب من به فرمانداران و مدیران استان است که باید در این زمینه به کمک برادران سپاه بیاییم.
رازانی تاکید کرد که اگر محلات درگیر با ناهنجاری های اجتماعی را به حال خود رها کنیم، فساد عمیق تر می شود و از دل این فضای آلوده ممکن است جنایت های بزرگی اتفاق بیفتد.
استاندار کرمانشاه، حضور قشر روحانیت، نهادهای فرهنگی، تربیت بدنی و سپاه را در این محلات ضروری عنوان کرد و گفت: حتی اگر در محله ای بتوانیم یک نفر را نجات دهیم به گفته آیه شریفه قرآن مانند این است که همه بشر را احیا کرده باشیم.
به گفته رازانی، احداث کتابخانه و ایجاد فضاهای فرهنگی در محلات درگیر با ناهنجاری های اجتماعی می تواند تحول بزرگی در این مناطق ایجاد کند.
وی با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به آسیب های اجتماعی، مداخله در محلات درگیر با ناهنجاری های اجتماعی را کار شایسته ای عنوان کرد.
رازانی در ادامه ابراز امیدواری کرد که پیشرفت کار محسوس باشد و در آینده شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در محلات هدف باشیم؛ وی همچنین خواست که در این محلات سالن ورزشی، مدرسه ، مسجد، کتابخانه به خصوص قرائت خانه احداث شود.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.