به گزارش ایرنا، اسدالله رازانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن کرمانشاه با اظهار رضایت از روند اجرایی این طرح گفت: مدیریت ارشد استان با جدیت تمام روند اجرای پروژه راه آهن را دنبال می کند و علاوه بر بازدیدی که امروز صورت گرفت، در روزهای سوم و 17 خرداد نیز از این طرح بازدید مفصلی به عمل آمد.
وی افزود: خوشبختانه پروژه همچون چند ماه اخیر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده و در تمامی قسمت ها از جمله ساخت ایستگاه و ساخت سکوی مسافری، محوطه سازی و ریل گذاری کاملاً فعال بوده و از شتاب مناسبی برخوردار می باشد.
وی ادامه داد: بیش از 300 نفر در قسمت های مختلف این مجموعه کارگاهی بزرگ با جدیت در حال کار و تلاش هستند و پروژه را با تمام توان به پیش می برند.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: تمامی ملزومات و نیازهای پروژه اعم از منابع مالی، مصالح و ... تامین شده و این طرح عظیم با سرعت پیش می رود و در حال طی کردن مراحل پایانی است.
این مقام عالی استان در ادامه از انجام آخرین هماهنگی ها برای افتتاح پروژه راه آهن کرمانشاه با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: از دفتر رئیس جمهوری درخواست کرده ایم برای برنامه افتتاحیه پروژه راه آهن کرمانشاه با حضور دکتر روحانی در 15 تیر ماه برنامه ریزی کنند که تاریخ نهایی پس از تایید توسط دفتر رئیس جمهور اعلام می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر افتتاحیه راه آهن، برای این روز برنامه افتتاح کارخانه ایران خودرو، آبگیری 2 سد بزرگ و همچنین افتتاح یک پروژه عمرانی شهری نیز به دفتر رئیس جمهوری ارائه شده است.
رازانی عنوان کرد: امیدواریم به زودی شاهد برگزاری جشن افتتاح پروژه عظیم راه آهن با حضور رئیس جمهوری و مردم عزیز کرمانشاه باشیم.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.