به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد همتی روز یکشنبه در ستاد هماهنگی آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در سخنانی با اشاره به اهمیت نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس افزود: این روز در نگاه بلند امام (ره)، حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.
وی بر لزوم برگزاری آیین باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: روز قدس علاوه بر مسایل اعتقادی آن در ابعاد سیاسی، اجتماعی و پیشبرد سیاست های راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت فراوان است.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به حساسیت های منطقه، امسال باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
همتی اضافه کرد که ملت ایران اسلامی در تمام عرصه ها همواره در دفاع از ارزش ها تا پای جان ایستاده اند و این بار نیز بدون توجه به تهدیدها و تحرکات های دشمنان ، در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه ای جاوید در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.
وی اظهارکرد: به پشتوانه اقتدار و صلابت نظام اسلامی و حضور هوشیارانه و آگاهانه نیروهای مسلح ، نوار مرزی کشورمان در امنیت کامل است و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری با شکوه خواهند داشت.
لطف الله باوندپور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب نیز در سخنانی گفت که آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهر ساعت 12 ظهر روز جمعه هفته جاری از میدان جمهوری اسلامی آغاز می شود و تا محل مسجد جامع محل تجمع نمازگزاران ادامه خواهد داشت.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7398/3012/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.