ناصر محمدصالحی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زنگنه نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در لیگ جهانی کاراته خواهد بود و از امروز رقابت های خود را آغاز می کند.
وی افزود: بانوی کاراته کا کرمانشاهی در اولین دور از رقابت های لیگ جهانی باید به مصاف ورزشکاری از کشور سوئد برود و در صورت پیروزی و راه یابی به دور دوم با برنده پیکار چین و هنگ کنگ مصاف خواهد داد.
محمدصالحی یادآوری کرد: در وزن 68- کیلوگرم 36 ورزشکار از کشورهای مختلف جهان حضور پیدا کرده اند و برای کسب مدال باهم رقابت می کنند.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه ادامه داد: در رقابت های لیگ جهانی کاراته 825 ورزشکار از 67 کشور جهان رقابت های خود را به میزبانی اسپانیا برگزار می کنند.
وی در خصوص وضعیت پگاه زنگنه گفت: این کاراته کا کرمانشاهی سه سال قبل از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و به عنوان مربی در تیم ملی حضور داشت تا اینکه چندی پیش به ناگاه اعلام کرد قصد حضور در لیگ جهانی را دارد.
محمدصالحی ادامه داد: زنگنه از جمله باتجربه ترین کاراته کاهای ایران است و در صورتی که به مرز آمادگی مطلوب دست یابد می تواند از تجربه خوب خود استفاده کرده و برای مدال تلاش کند.

** امیدوارم سربلند از مسابقات لیگ جهانی خارج شوم
عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران نیز در آستانه شرکت در لیگ جهانی گفت: امیدوارم حالا که پس از مدت ها دوری به میدان رقابت بازگشته ام بتوانم دست پر مسابقات را ترک کنم.
پگاه زنگنه یادآوری کرد: من برای برای حضور در دوره مربیگری فدراسیون جهانی به اسپانیا رفته بودم که تصمیم گرفتم در رقابت های لیگ جهانی نیز حضور پیدا کنم.
وی ادامه داد: ورزشکاران حاضر در رقابت های لیگ جهانی با هزینه شخصی در مسابقات حضور پیدا کرده اند و از این بابت منعی برای حضورم در رقابت ها وجود نداشت.
زنگنه در پایان با ایراز رضایت از آمادگی خود، ورزشکاران کره جنوبی، ازبکستان، سوئد و مولداوی را از مهمترین رقبای خود در وزن 68- کیلوگرم معرفی کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.