به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی روز پنجشنبه در دیدار با مدیران بانک های استان کرمانشاه که در سرسرای تدبیر استانداری برگزار شد، از همکاری نکردن لازم بانکها با واحدهای صنعتی و تولیدی انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه آمار بیکاری در کشور و به طبع آن استان کرمانشاه بالاست، افزود: یکی از راه هایی که می تواند نرخ بیکاری را پایین آورد توجه به واحدهای تولیدی است.
رازانی ادامه داد: واحدهای تولیدی نیز عمدتا برای ادامه فعالیت خود نیاز به تسهیلات دارند که بانک ها باید در این خصوص ورود کنند.
استاندار کرمانشاه یادآوری کرد: هرچند برخی قوانین دست و پاگیر در حوزه بانکی، دست بانک های استان برای پرداخت تسهیلات با رقم بالا را بسته است اما در عین حال هم نمی توان همینگونه دست روی دست گذاشت و کاری نکرد.
وی همچنین از اختصاص مبلغی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب به استان برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و گفت: برای جذب این اعتبار تنها تا پایان تیر فرصت باقیست که حتما باید جذب شود.
رازانی خطاب به مدیران بانک های استان گفت: تا دهم تیر باید سرنوشت اعتبار اختصاص یافته و همچنین کمک به واحدهای صنعتی و تولیدی استان مشخص شود و اگر لازم شد حتما با مدیران عامل بانک های مربوطه خود دیدار و نیاز مبرم استان به تخصیص این اعتبار را یادآوری کنید.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: امروز زمان آن فرا رسیده تا بانک ها به صورت جدی وارد میدان عمل شده و قدم مثبتی برای استان در راستای رفع مشکلات آن بردارند.
وی تاکید کرد: در این زمینه کوتاهی و کم کاری از هیچ بانکی پذیرفته نیست و در صورت مشاهده هرگونه کم کاری با آن ها برخورد می شود.
رازانی در پایان گفت: من نیز از طریق مدیرعامل بانک مرکزی پیگیر ماجرا هستم تا بتوانیم قدمی برای رفع محرومیت های استان و رونق بخشی به واحدهای تولیدی خود برداشته باشیم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.