به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس سروری روز سه شنبه در جلسه برنامه‌ ریزی روز جهانی قدس که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه از مقابل مسجد معتضدی در میدان انقلاب اسلامی تا مسجد جامع خواهد بود.
وی افزود: پس از سخنرانی مهمان ویژه مراسم و قرائت بیانیه، مراسم با اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پایان می یابد.
سروری خاطرنشان کرد: برای برگزاری مراسم نماز عید فطر نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته و این آیین از ساعت 7:30 دقیقه روز دوشنبه پنجم تیر ماه آغاز می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: نماز عید فطر به امامت آیت الله علما و در مقابل شرکت گاز واقع در بلوار شهید بهشتی به سمت چهار راه بسیج برگزار می شود.
وی ادامه داد: امسال صندوق‌های بهزیستی و کمیته امداد فطریه روزه داران در روز عید سعید فطر را جمع آوری خواهند کرد.
سروری ادامه داد: مشابه این 2 مراسم در سراسر شهرها و نقاط مختلف استان کرمانشاه برگزار می شود.
وی در پایان از عموم مردم کرمانشاه دعوت کرد تا هم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و هم در نماز عید سعید فطر حضور پیدا کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.