حمیدرضا فردین پور روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حسین کیهانی دونده کرمانشاهی است که در کنار 11 ورزشکار دیگر به اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی ایران دعوت شده اند.
وی خاطرنشان کرد: 12 ملی پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی در ماده های مختلف حضور دارند که کیهانی ورزشکار کرمانشاهی در بخش صحرانوردی فعالیت می کند.
فردین پور ادامه داد: اردوی تیم ملی دو و میدانی ایران از فردا (23 خرداد) آغاز و تا زمان اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت.
وی در پایان گفت: بیست و دومین دوره رقابت های قهرمانی دو و میدانی آسیا طی روزهای 15 تا 18 تیر در کشور هندوستان برگزار خواهد شد.

** دعوت قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کایاک امید
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه نیز از دعوت هادی جعفری ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کایاک امیدهای ایران ( زیر 23 سال ) خبر داد.
محمد سهراب بیگ در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تیم ملی کایاک ایمدهای کشور از امروز (22 خرداد) در دریاچه آزادی تهران آغاز شده است.
وی با بیان اینکه در این اردو پنج ورزشکار حضور دارند، زمان اتمام اردو را یازدهم تیر عنوان کرد.
سهراب بیگ در پایان اظهار داشت: تیم ملی کایاک زیر 23 سال ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.