به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ویسمرادی روز چهارشنبه در بازدید از طرح های عمران شهری روانسر افزود: با توجه به شرایط روانسر و وجود جاذبه های دیدنی و گردشگری، نیاز است تا شهرداری و اعضای شورای شهر برنامه ریزی های لازم را در خصوص توسعه و زیباسازی شهر انجام دهند
وی تصریح کرد: شهر روانسر قابلیت ها و ظرفیت های زیادی دارد که باید با استفاده از این ظرفیت ها، به توسعه و آبادانی شهر کمک کرد
فرماندار روانسر با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم و ایجاد فضای بانشاط برای شهروندان لازم و ضروریست ادامه داد: طی سه سال گذشته خوشبختانه خدمات خوبی توسط شهرداری در سطح شهر انجام شده، اما زمینه ارائه خدمات بیشتر هنوز باقی است.
ویسمرادی بر ایجاد زیرساخت های شهر، توجه به مناطق حاشیه نشین شهری، خدمات به محلات مختلف شهر و نگاه بلندمدت و آینده نگر در اجرای طرح ها تاکید کرد و گفت: نقش و همراهی مردم در افزایش درآمدهای قانونی و مستمر برای شهرداری آبادانی وعمران بیشتری را در پی خواهد داشت.
شهردار روانسر نیز گفت: شش میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای توسعه و عمران شهری روانسر اختصاص یافته است.
ابراهیم شهبازبیگی اضافه کرد: چهار میلیارد ریال برای ساماندهی سراب روانسر و دو میلیارد ریال نیز برای توسعه و تکمیل بوستان ها و فضای سبز شهری اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: اعتباری که برای ساماندهی سراب روانسر در نظر گرفته شده در پایین دست سراب و در اطراف بوستان شکوفه هزینه می شود که در این راستا 2 هزار متر جدولگذاری، سه هزار متر مربع موزائیک فرش، چهار هزار متربع سنگ فرش، 600 متر مربع بتن ریزی و نصب سیستم های روشنایی و نورپردازی انجام می شود.
شهردار روانسر گفت: 2 میلیارد ریال اعتباری هم که برای توسعه و تکمیل بوستان ها و فضای سبز در نظر گرفته شده در محوطه گوردخمه روانسر و برای اجرای جدولگذاری، سنگ فرش، بتن ریزی و نصب آلاچیق، سیستم های روشنایی و نورپردازی هزینه می شود.
شهرستان روانسر با دارا بودن جاذبه های دیدنی و گردشگری یکی از قطب های گردشگری استان و دروازه ورودی منطقه اورامانات است که در تمام ایام سال پذیرای مسافران و گردشگرانی از اقصی نقاط کشورمان است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.