به گزارش خبرنگار ایرنا، آرش رضایی روز چهارشنبه در جلسه ساماندهی رودخانه قره سو که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای حاشیه رودخانه قره سو یک سرمایه گذار طرحی را با 120 میلیارد ریال ارائه کرده است.
وی افزود: حاشیه رودخانه قره سو به دلیل نبود مسیر گذر از کنار رودخانه تاکنون رونق پیدا نکرده است و مردم به این منطقه مراجعه چندانی ندارند.
شهردار کرمانشاه با بیان اینکه یک قطعه مسیر ماشین رو از پل کمربندی شرقی تا پالایشگاه در حال احداث است، گفت: اکنون مسیری برای پیاده روی وجود دارد که باید به جاده آسفالته تبدیل شود تا امکان تردد خودرو در اطراف رودخانه به وجود آید.
رضایی افزود: این جاده از کنار استادیوم 15 هزار نفری گذر می کند و محدوده کمربندی را در محدوده شمال رودخانه به بلوار شهید بهشتی ارتباط می دهد.
وی با تاکید بر اینکه پروژه ساماندهی رودخانه قره سو می تواند باعث تحول در کرمانشاه شود، اظهار داشت: می توان مشاغل و صنایعی که به واسطه طرح ساماندهی طاقبستان حذف می شوند به اطراف رودخانه قره سو منتقل کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز گفت: به تازگی هشت میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه قره سو در نظر گرفته شده که به بازپرداخت بدهی ها اختصاص پیدا کرد.
مجتبی نیک کردار افزود: باید اطراف قره سو را به مکانی برای تفریح های شبانه روز تبدیل کنیم تا مردم بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند.
وی عنوان کرد: محدوده زمین های استانداری تا فرودگاه با توجه به پروازها امکان ایجاد سازه های بلند وجود ندارد از این رو می توان از این مکان برای تفریح مردم بهره برد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.