به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامحسین کاظمی روز چهارشنبه همراه با جمعی از معاونان و کارکنان اداره کل حفاظت از محیط زیست کرمانشاه با حضور در دفتر ایرنا، ضمن دیدار با رئیس و خبرنگاران این مرکز، گزارشی از آخرین وضعیت محیط زیست استان و همچنین برنامه های تدارک دیده شده برای هفته محیط زیست را ارائه کرد.
وی در این گفتگو با اعلام اینکه در ایران از 16 تا 22 خرداد به عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده است، افزود: یکی از برنامه های پیش بینی شده در این هفته بازدید از کارخانجات و صنایع تولیدی استان است.
کاظمی ادامه داد: پاکسازی محیط زیست و طبیعت با کمک دوستداران فضای سبز و سازمان های مردم نهاد یکی دیگر از این برنامه هاست که به صورت نمادین منطقه حفاظت شده بیستون برای این کار انتخاب شده است.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه، گفت: نیم بها کردن معاینه فنی برای خودروهای سبک و سنگین در یکی از مراکز معاینه فنی طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده (20 و 21 خرداد) و دیدار با مسئولان استان از جمله امام جمعه کرمانشاه، رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته محیط زیست است.
وی خاطرنشان کرد: بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی مستقر در اداره کل محیط زیست و برگزاری همایش دوچرخه سواری نیز از دیگر برنامه هایی است که در طول هفته اجرا خواهد شد.
کاظمی، هدف از برگزاری برنامه های متنوع را ایجاد حساسیت در مردم برای حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: محیط زیست متعلق به تمامی افراد جامعه است و همه باید در راستای خفاظت و نگهداری آن بکوشند.
در پایان حضور مسئولان اداره کل محیط زیست کرمانشاه در دفتر ایرنا، تصویر شوکا که نماد محیط زیست استان کرمانشاه است، توسط غلامحسین کاظمی به علی مولوی رئیس خبرگزاری ایرنا اهدا شد.
مشروح مصاحبه مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه با خبرنگارایرنا فردا (پنجشنبه) منتشر خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.