عزت الله پرنیان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: علیرضا ایزدی و صمد عباسی دو وزنه بردار جانباز و معلولی هستند که از استان کرمانشاه به مرحله سوم اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
وی ادامه داد: این مرحله از اردو که مشترک بین تیم های بزرگسالان و جوانان است از روز 17 خرداد آغاز و تا دوم تیر ادامه پیدا می کند.
پرنیان یادآوری کرد: 21 ورزشکار از 11 استان کشور و در 2 بخش بزرگسالان و جوانان در این اردو حضور دارند و تمرینات خود را به مدت 2 هفته دنبال می کنند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه گفت: تهران با هفت ورزشکار، البر با سه ورزشکار و کرمانشاه نیز با 2 ورزشکار بیشترین ملی پوش را در تیم وزنه برداری دارند.
وی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران زیرنظر علی اصغر رواسی سرمربی این تیم برای حضور در رقابت های جهانی مکزیک دنبال خواهد شد.

** تمجید سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از والیبالیست کرمانشاهی
پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در روز پایانی هفته نخست مسابقات لیگ جهانی، تمجید سرمربی لهستان از 'فرهاد سال افزون' والیبالیست کرمانشاهی تیم ایران را در پی داشت.
به گزارش ایرنا، به دنبال بیماری سعید معروف، کاپیتان و پاسور اول تیم ملی، کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران فرهاد سال افزون بازیکن کرمانشاهی را در ترکیب ثابت تیم ملی قرار داد.
بازی درخشان سال افزون، پاس های دقیق و بازی گردانی عالی وی موجب شد تا توپ ها در خط حمله به خوبی در اختیار آبشار زنان ایران قرار گیرد و آن ها نیز با استفاده از موقعیت عالی که سال افزون برایشان فراهم کرده بود امتیازات لازم را یکی پس از دیگری برای ایران کسب کنند.
'دی جیورجی' سرمربی لهستان در نشست خبری پس از مسابقه و در پاسخ به این پرسش که چطور شد لهستان 2 تیم برزیل و ایتالیا را برد، اما به ایرانی که بدون معروف بازی کرد، باخت؟ گفت: بله معروف نبود، اما پاسور دوم ایران (فرهاد سال افزون) بسیار خوب بود و کلا تیم جدید ایران بسیار عالی بود.
تیم ملی والیبال ایران در حالی شب گذشته (14 خرداد) موفق شد با حساب '3 بر یک' از سد لهستان یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ جهانی بگذرد که در 2 مسابقه اول خود مقابل تیم های ایتالیا و برزیل به ترتیب با نتایج '3 بر صفر' و '3 بر یک' شکست خورده بود این بار تقریبا با تیم دوم و جوان شده خود به مصاف لهستانی رفت که مقابل هر دو تیم یاد شده صاحب پیروزی شده بود.
تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم مسابقات طی روزهای 19، 20 و 21 خرداد در تهران به ترتیب با تیم های بلژیک، صربستان و آرژانتین مسابقه خواهد داد.
در پایان هفته نخست، تیم والیبال ایران با یک پیروزی و 2 شکست در رده دهم جدول 12 تیمی رقابت های لیگ جهانی قرار دارد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.