به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع پیکر شهید احمدی از ساعت 10 صبح امروز (13 خرداد) از مقابل مسجد جامع کرمانشاه و با حضور اقشارمختلف مردم و مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده های شهدا و همرزمانش برگزار شد.
در ابتدای این مراسم پس از احترام نظامی به این شهید مدافع حرم، نماز میت توسط آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر پیکر شهدی احمدی اقامه شد.
پس از آن پیکر مطهر شهید احمدی از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه و در میان حزن و اندوه هزاران نفر از مردم قدرشناس این شهر تشییع و سپس برای خاکسپاری به گلزار شهدا انتقال یافت.
مردم کرمانشاه با سر دادن شعارهای 'این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست'، 'این گل پرپر از کجا آماده، از سفر کرب و بلا آمده' شهید احمدی را تا خانه ابدیش مشایعت کردند.
شهید فریدون احمدی سال 94 و در جریان آزادسازی بخشی از منطقه خان طومان واقع در جنوب شهر حلب سوریه به اسارت نیروهای تکفیری داعش درآمد تا اینکه چندی پیش توسط این گروه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.
پیکر پاک چهاردهمین شهید مدافع حرم عصر دیروز (12 خرداد) از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شد و شب گذشته نیز مراسم وداع با این شهید والامقام با حضور خانواده و همرزمانش در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار شد.
مهدی نوروزی، صادق یاری گلدره، سعید قارلقی، ابوذر امجدیان، ستار عباسی، اکبر ملکشاهی، رضا عباسی، سجاد حبیبی، حمزه کاظمی، اکبر نظری، قدرت علیخانی، خیرالله احمدی فر و مراد عباسی فرد دیگر شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه را تشکیل می دهند.
استان کرمانشاه از ابتدای شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی تاکنون حدود 10 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.