حجت الاسلام هادی عسگری روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهید احمدی سال 94 و در جریان آزادسازی بخشی از منطقه خان طومان واقع در جنوب شهر حلب سوریه به اسارت نیروهای تکفیری داعش درآمد.
وی ادامه داد: این شهید والامقام چندی پیش توسط تروریست های داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.
حجت الاسلام عسگری گفت: پیکر پاک این شهید مدافع حرم قرار است ساعت 16:30 دقیقه عصر امروز (12 خرداد) از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امشب و از ساعت 23:30 دقیقه نیز مراسم وداع با شهید احمدی با حضور خانواده و همرزمانش در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام نیز از ساعت 9:30 دقیقه فردا (شنبه 13 خرداد) از مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.
حجت الاسلام عسگری در پایان و با بیان اینکه آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نماز میت را بر پیکر شهید احمدی اقامه خواهد کرد، از عموم مردم انقلابی و قدرشناس کرمانشاه دعوت کرد تا در این مراسم حضور به هم رسانند.
شهید مهدی نوروزی، شهید صادق یاری گلدره، شهید سعید قارلقی، شهید ابوذر امجدیان، شهید ستار عباسی، شهید اکبر ملکشاهی، شهید رضا عباسی، شهید سجاد حبیبی، شهید حمزه کاظمی، شهید اکبر نظری، شهید قدرت علیخانی، شهید خیرالله احمدی فر و شهید مراد عباسی فرد دیگر شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه را تشکیل می دهند.
استان کرمانشاه از ابتدای شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی تاکنون حدود 10 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.