مسئول روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته از 13 تا 19 خرداد آماده بازدید علاقه مندان است.
فتاح مومنه، هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی بیشتر نسل جوان با حضرت امام (ره) و به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی ایشان عنوان کرد.
وی یادآوری کرد: علاقه مندان می توانند در مدت زمان یاد شده صبح و عصر با مراجعه با دانشکده فرهنگ و هنر واقع در میدان آیت الله جلیلی از نمایشگاه بازدید کنند.
مسئول روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 30 تابلوعکس که حاوی دیدگاه اندیشمندان و رهبران بزرگ جهان در خصوص شخصیت امام راحل (ره) است به نمایش گذاشته شده است.
مومنه خاطرنشان کرد: کرمانشاه دومین استانی است که نمایشگاه دیدگاه رهبران واندیشمندان بزرگ جهان درباره امام خمینی (ره) را برپا می کند.
وی در پایان از عموم مردم دعوت کرد با حضور در نمایشگاه از نظرات اندیشمندان و رهبران بزرگ دنیا در خصوص حضرت امام (ره) آشنا شوند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.