به گزارش خبرنگار ایرنا، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم های صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.
براساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ جهانی باید به مصاف تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان که جزو قدرت های جهانی این رشته هستند، برود.
میزبانی هفته اول این رقابت ها به ایتالیا واگذار شده و تیم کشورمان نیز در نخستین دیدار خود در جدالی سخت و نفس گیر به مصاف میزبان مسابقات خواهد رفت.

** در مقابل قدرت های والیبال جهان بهترین نمایش را خواهیم داشت
فرهاد سال افزون بازیکن کرمانشاهی تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به کشور ایتالیا، در گفتگویی از آمادگی مطلوب تیم ملی کشورمان سخن گفت و افزود: همه بچه ها آماده هستند تا در مقابل قدرت های والیبال جهان بهترین نمایش را از خود نشان دهند.
وی با بیان اینکه در سطح اول لیگ جهانی هیچ تیمی از پیش برنده و هیچ تیمی هم از پیش بازنده نیست، گفت: همه آن هایی که در این سطح از رقابت ها هستند به طور قطع قابلیت های فراوانی دارند و نمایش خوبی از خود نشان خواهند داد.
سال افزون در خصوص بازی های تیم ایران نیز گفت: تیم ما در هفته اول مسابقات سه بازی بسیار سخت دارد که موفقیت و پیروزی در هر کدام از آن ها کار بسیار سخت و دشواری است.
ملی پوش کرمانشاهی تیم والیبال ایران ادامه داد: چه ایتالیا میزبان هفته اول مسابقات و چه برزیل و لهستان از قدرت های بزرگ والیبال دنیا هستند که در مقابل آن ها باید با نهایت توان و قدرت ظاهر شد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ایران بتواند نتایج لازم را در هفته اول کسب و با انگیزه و امید بیشتری در مرحله دوم مسابقات که میزبان است، حضور یابد.
برنامه مسابقات تیم ملی واالیبال ایران در هفته نخست رقابت های لیگ جهانی به این شرح است:
ایران – ایتالیا جمعه 12 خرداد ساعت 22:30
ایران- برزیل شنبه 13 خرداد ساعت 19:30
ایران- لهستان یکشنبه 14 خرداد ساعت 19:30
سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، محمد جواد معنوی‌ نژاد، سامان فائزی، عادل غلامی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری به عنوان بازیکنان ایران در هفته اول حضور خواهند داشت.
ایگور کولاکوویچ (سرمربی)، پیمان اکبری (مربی) و امیر خوش خبر (سرپرست) نیز کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ جهانی را تشکیل می دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.