محمد منصوری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرهاد سال افزون به عنوان ورزشکار و پیمان اکبری به عنوان مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران را در هفته اول رقابت های لیگ جهانی همراهی می کنند.
وی ادامه داد: مسابقات لیگ جهانی طی سه هفته برگزار می شود که در هفته اول تیم ایران مسابقات خود را در ایتالیا برگزار می کند.
منصوری گفت: در این هفته تیم ایران با ایتالیا میزبان مسابقات، برزیل و لهستان که هر سه تیم جزو قدرت های اول دنیا هستند روبرو خواهد شد و قطعا ملی پوشان ایران کار سختی پیش رو خواهند داشت.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه همچنین در خصوص حضور فرهاد سال افزون بازیکن کرمانشاهی در ترکیب 14 نفره تیم ملی نیز گفت: این حضور را باید برای والیبال کرمانشاه به فال نیک گرفت.
وی تصریح کرد: بدون شک حضور در میان بهترین والیبالیست های جهان تجارب بسیار گرانبهایی برای سال افزون خواهد داشت و این بازیکن می تواند با درخشش خود جای پایش را برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی محکم کند.
منصوری خاطرنشان کرد: بازیکن کرمانشاهی تیم ملی والیبال از با انگیزه ترین ملی پوشان کشورمان است که به طور قطع می تواند به تیم ایران در مقابل بهترین تیم های جهان کمک کند.
دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.
سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، محمد جواد معنوی‌ نژاد، سامان فائزی، عادل غلامی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری به عنوان بازیکن، امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی) و پیمان اکبری (مربی) کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ جهانی خواهند بود.
برنامه مسابقات تیم ملی واالیبال ایران در هفته نخست رقابت های لیگ جهانی به این شرح است:
ایران – ایتالیا جمعه 12 خرداد ساعت 22:30
ایران- برزیل شنبه 13 خرداد ساعت 19:30
ایران- لهستان یکشنبه 14 خرداد ساعت 19:30
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.