به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی عصر پنجشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: به منظور تسهیل امور و خواسته های مردم به ویژه در بخش سرمایه گذاری باید تمرکززدایی و مقررات زدایی کنیم.
وی افزود: معرفی مردم به مرکز سرمایه گذاری برای تسهیل در امور کار درستی نیست زیرا این موضوع منجر به اضافه کردن حلقه ای دیگر پیش روی سرمایه گذاران و پیچیده تر کردن روند می شود.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری باید فرصت های سرمایه گذاری استان را شناسایی و به سرمایه گذاران معرفی کنند.
رازانی یادآور شد: ما اکنون شاهد هستیم که برخی افراد با قصد فروش مجوز آن را اخذ می کنند تا فقط پولی از طریق خرید و فروش به دست آورند.
وی با بیان اینکه باید فکری برای معقوله مجوزها کرد که مجوزها در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار گیرد، گفت: باید روند صدور مجوزها در ادارات دولتی کوتاه شوند تا روند سرمایه گذاری و اشتغالزایی تسهیل پیدا کند.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح مهارت آموزی دولت اشاره کرد و اظهارداشت: اجرای این طرح به دلیل این است که کارآموزان پس از آموزش مهارت های لازم در واحدهای صنعتی و صنفی بتواند اشتغالزایی و درآمدزایی داشته باشد.
رازانی اضافه کرد: آموزش دانش آموخته گان در واحدهای صنعتی و صنفی می تواند پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه باشد و به جوانان مهارت های لازم را ارائه دهد.
وی تاکید کرد: باید اجرای طرح مهارت آموزی را در کرمانشاه جدی گرفته شود و واحدهای صنعتی به منظور مشارکت در طرح تشویق شوند.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: باید طرح مهارت آموزی به خوبی به جوانان و واحدهای صنفی معرفی شود تا سهم استان در این طرح ملی افزایش پیدا کند.
رازانی با اشاره به اینکه طرح مهارت آموزی مشکلاتی دارد، گفت: باید مشکلاتی از قبیل محدودیت های سنی و زمانی در طرح مهارت آموزی برطرف شود.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.