به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز پنجشنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با بیان اینکه زمین از جنایت بشریت خسته شده افزود: با رصد روزانه اخبار، هر روز شاهد ظلم و جنایت و کشتار در اقصی نقاط دنیا هستیم که این جنایت ها در خاورمیانه بیشتر دیده می شود.
وی تصریح کرد: مردم کشورهای منطقه از جمله افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق، فلسطین و یمن هر روز صحنه های جنگ و خونریزی را می بینند و در این برهه حساس بیداری و هوشیاری باید ابزار کار مسلمانان باشد.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: ملت ایران سرنوشت ساز هستند و وحدت، همبستگی، اتحاد و وفاق ملی راه پیروزی انقلاب است که این مهم هم توطئه های استکبار را خنثی کرده است.
ماموستا غفوری ادامه داد: ملت ایران با وحدت کلمه و حضور در صحنه عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داده اند و در برقراری امنیت و آرامش حاکم بر کشور نقش اصلی را بر عهده دارند.
وی حضور 85 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت مایه قدردانی دانست و افزود: این مهم وظیفه مسئولان را در خدمت رسانی بیشتر به مردم دو چندان کرده است.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است که به زمان و مکان خاصی محدود نمی شود و این فریضه مهم در جمهوری اسلامی احیا شده است.
ماموستا غفوری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه خویشتنداری ، خودسازی و ماه امر به معروف و نهی از منکر است
معاون فرماندار روانسر نیز امنیت اخلاقی جامعه را در گرو احیای این واجب الهی دانست و افزود: انجام این فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب تکامل و پیشرفت انسانها است.
وی تصریح کرد: دشمنان در کمین جامعه و جوانان نشسته اند و ما باید با هوشیاری کامل از دین و مملکت خود دفاع کنیم و با ایمانی راسخ توطئه ها را خنثی نماییم.
معاون فرماندار روانسر گفت: وظیفه همه ما این است که با امر به معروف و نهی از منکر معنویت را در جامعه گسترش دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز با بیان اینکه هدف اصلی قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: لازمه داشتن جامعه ای سالم و با تقوا نیازمند اهتمام ویژه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
سرهنگ محمدرضا الفتی اضافه کرد: تمام تلاش دنیای استکبار این است که امر به معروف و شعائر اسلامی در جوامع اسلامی کمرنگ شود که ضروری است این فریضه الهی به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.