به گزارش ایرنا، این مسابقات در راستای اجرای برنامه عملیاتی گروه های آموزشی متوسطه دوم سطح کشور برگزار شد و 10 تن از شرکت کنندگان به مرحله پایانی این مسابقات راه یافتند.
این دبیر جوان فیزیک روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات طراحی آزمایش و تهیه کلیپ آزمایشگاهی که بالاترین رتبه در سطح استان است بهمن ماه سال گذشته در بین دبیران علوم پایه استان کرمانشاه برگزارشد.
مظهر رمضانی افزود: طرح بنده طراحی و انجام آزمایش با وسایلی بسیار ساده برای نشان دادن اصل شناوری در سیالات و اندازه گیری نیروی ارشمیدسی بود که منجر به کسب رتبه اول بنده در این مسابقات شد.
او گفت که تهیه کلیپ های کوتاه آموزشی برای ارائه هرچه بهتر و سریعتر سرفصل های کتب درسی و همگام شدن با آموزش روز دنیا یکی از نیازهای حوزه آموزشی است.
دبیر فیزیک مدارس منطقه باینگان در ادامه بی توجهی به انجام آزمایش و اختصاص وقت کافی به دروس پایه و تکیه به تئوری و کلیشه ها را از مهم ترین مشکلات سیستم آموزشی کشور ذکر کرد و گفت: تجهیز مدارس به کلاس های هوشمند و نمایش کلیپ های آموزشی در مدارس شاید تا حدی بتواند این نقیصه را برطرف نماید.
رمضانی از از مسئولان خواست برند ناپسند 'مصرفی' را از سر آموزش و پرورش بردارند و با شستن چشم ها نگاه دیگری به بزرگترین و مهم ترین وزارت خانه دولت داشته باشند و کیفیت آموزشی را فدای کمیت ها نکنیم.
شهر باینگان با حدود چهار هزار نفر جمعیت در 130 کیلومتری غرب شهر کرمانشاه واقع شده و یکی از شهرهای مرزی استان کرمانشاه است.
8066/3302 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.