طالب محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متقاضیان می توانند از امروز پنجشنبه 21 اردیبهشت تا روز دوشنبه 25 اردیبهشت برای ثبت نام به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان مراجعه کنند.
وی افزود: افراد واجد شرایط باید فارغ التحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس بوده و دارای تاریخ اعزام اول تیر یا اول شهریور ماه 96 باشند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: افراد پذیرفته شده در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش و در مدت خدمت خود به عنوان سرباز معلم جذب می شوند.
وی اظهار کرد: ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف، ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش، هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند.
محمدی افزود: با توجه به اینکه تعیین محل خدمت پذیرفته شدگان نهایی پس از پایان دوره آموزش نظامی و فرهنگی از طریق اداره کل انجام می شود، از ثبت نام شدگان برگه تعهد مبنی بر ادامه خدمت در هر شهرستان و منطقه استان بر اساس نیاز و به تشخیص اداره کل اخذ خواهد شد.
وی به رشته های مورد نیاز اشاره کرد و گفت: رشته های آموزش ابتدایی، ادبیات فارسی، علوم اجتماعی، زیست شناسی، تاریخ، جغرافیا، معارف اسلامی، مشاوره، آموزش استثنایی، ریاضی، فیزیک و شیمی از جمله این رشته ها است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان، تربیت بدنی، زبان انگلیسی، زبان عربی، برق، عمران، کامپیوتر، مکانیک خودرو، معماری، ماشین های کشاورزی، امور زراعی و باغی، تاسیسات و صنایع چوب را از دیگر رشته های مورد نیاز عنوان کرد.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.