به گزارش ایرنا، سردار 'منوچهر امان اللهی' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با برنامه ریزی صحیح و هوشمندانه و بهره گیری از تمام توان عمومی و اجتماعی ضمن هدایت مناسب افکار عمومی برای رعایت قوانین شرعی و اسلامی، نسبت به برقراری نظم و امنیت کامل اماکن مذهبی و آیین های پیش رو اقدام می کنیم و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
وی یادآور شد: از تمام ظرفیت های خود استفاده خواهیم کرد تا مردم متدین کرمانشاه در ایام ماه مبارک رمضان در کمال آرامش به عبادات خود بپردازند.
این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه پلیس با افرادی که در ماه مبارک رمضان در اماکن عمومی اقدام به روزه خواری کنند، برخورد خواهد کرد، گفت: ماموران انتظامی سطح شهرستان کرمانشاه موظف هستند که در صورت مشاهده روزه خواری و پخت پز بدون مجوز اداره اماکن با متخلفان براساس قانون برخورد کنند.
سردار امان اللهی افزود: اداره اماکن، مراکز خاصی را به منظور تهیه و ارائه غذا به مسافران و بیماران در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته و افرادی که برای روزه گرفتن با محدودیت روبه رو هستند، می توانند از این مراکز استفاده کنند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.