به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی پنجشنبه شب در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، از رییس کل بانک مرکزی، وزرای اقتصاد، صنعت و معدن، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه به عنوان اعضای اصلی کابینه در زمینه اقتصادی دانست و افزود: باید در انتخاب این چهار عضو دولت دقت بیشتری داشت تا در چهار سال آینده شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در دولت یازدهم بارها شاهد بودیم که اعضای اقتصادی کابینه باهم همکاری و همراهی نداشتند، از این رو انتظار داریم که اعضای اقتصادی کابینه جدید باهم بیشترین همکاری را داشته باشند.
پورابراهیمی با تاکید بر اینکه باید صدای واحد از دولت در زمینه اقتصادی شنیده شود، گفت: همکاری وزرا با مجلس نیز از اهمیت ویژه ای برخودار است و هیچ وزیری نمی تواند موفق باشد مگر با مجلس همکاری داشته باشد.
وی ادامه داد: مجلس به منظور کمک به برنامه های اقتصادی دولت، در زمینه رای اعتماد به کابینه نهایت همکاری را داشته باشد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود به سفر اعضای این کمیسیون به استان های کشور اشاره کرد و گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در راستای بررسی میدانی مسائل اقتصادی در پنجمین سفر استانی خود به کرمانشاه آمده اند.
پورابراهیمی تاکید کرد: باید سطح اختیارات مدیریت های استانی در برنامه ششم توسعه را افزایش دهیم تا براساس نیازها و شرایط استانی تصمیم گیری شود.
وی با بیان اینکه باید بسته های حمایتی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شود، اظهارداشت: براساس برنامه ششم توسعه سرمایه گذاری در استان هایی که نرخ بیکاری آنها از نرم کشوری بالاتر است باید از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.